Caracteristici ale generației Z care ne sperie și ne amuză în același timp

0 29

Generația Z, numită Zoomeri, e generația persoanelor născute după anul 1997 și care au crescut în epoca internetului. Problemele lor sunt aceleași, dar valorile lor sunt total diferite. De exemplu, își iau foarte în serios conturile de social media și percep blogurile și jocurile pe calculator ca o afacere serioasă și nu ca divertisment.

Se simt nostalgici pentru un trecut în care nu au trăit. Această tendință o regăsim în muzică. Popularitatea unor formații celebre în anii 90 nu a scăzut. Mai mult, multor cântăreți mai tineri le place să facă cover-uri după hituri vechi.

Potrivit psihologilor, cantitatea de lucruri considerate la modă a crescut. Adolescenții moderni au multe alte opțiuni pentru a-și realiza potențialul creativ și nu sunt obișnuiți să fie constrânși de anumite reguli.

Nu sunt dispuși să privească viitorul cu optimism. Cercetătorii consideră că acest lucru poate fi asociat cu faptul că Gen Z a avut mult mai puține șanse să creadă în „visul american”, cel cu gardul alb, 2 copii, o mașină bună și un loc de muncă stabil. În schimb, ei caută produse și mesaje care să reflecte lumea reală, nu o imagine perfectă. Acesta este motivul pentru care Generația Z evită idealurile tradiționale de frumusețe și modalitățile de a trăi o viață lipsită de griji, spre deosebire de generațiile anterioare.

Sunt sensibili cu privire la sănătatea lor. Zoomerii acordă mai multă atenție sănătății și sunt mai puțin predispuși la consumul de băuturi calde decât, de exemplu, milenarii la aceeași vârstă. Mai mult, sportul joacă un rol important și în viața lor.

Sunt mai predispuși la probleme de sănătate mintale. Acești tineri suferă de anxietate și depresie mai des și totul din cauză că petrec mult timp pe rețelele de socializare.

Ei cred că oricine poate atinge succesul. Milenarii cărora le-a plăcut să creeze ceva de la zero s-au concentrat pe oameni talentați, care au făcut o descoperire incredibilă într-o anumită sferă. Generația Z, dimpotrivă, se concentrează pe oameni ca ei înșiși. Acest lucru se datorează în mare parte rețelelor de socializare.

Generația Z nu se teme să copieze, deoarece au soluții gata pregătite pentru a face acest lucru (de exemplu, bloguri de succes pe rețelele de socializare). Potrivit unui studiu, adolescenții urmăresc în medie aproximativ 68 de videoclipuri pe zi, doar pe platforma YouTube.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata