Ce este metoda Mizoguchi și cum vă poate îmbunătăți postura

0 74

Mulți oameni suferă de dureri din cauza posturii greșite a corpului. Te ajută să scapi de ele metoda Mizoguchi! Aceasta a fost creată de o dansatoare pe nume Yoko Mizoguchi, care susține că metoda ei ajută la relaxarea articulațiilor și recâștigarea flexibilității.

Această metodă constă dintr-o serie de exerciții ușoare, care durează doar câteva minute. Dar ele trebuie efectuate în mod frecvent, astfel încât să corectați postura și să obțineți alte beneficii fără a fi nevoie să depuneți prea mult efort.

Iată câteva exerciții de bază din metoda Mizoguchi, pe care le puteți face atunci când aveți câteva minute libere!

Care este metoda lui Mizoguchi

Metoda Mizoguchi este o activitate fizică ce se bazează pe alinierea și distensia articulațiilor. Scopul este de a recupera mobilitatea naturală a corpului și de a obține o formă ideală a corpului fără a depune prea mult efort. Yoko Mizoguchi a conceput această metodă pentru persoanele cărora le este greu să efectueze rutine fizice intense, cum ar fi yoga sau pilates și care caută să reducă tensiunea musculară.

Mergeți cu fesele

Acest exercițiu se referă la deplasarea pe podea folosind fesele. Pentru a face acest lucru, trebuie să stați cu genunchii îndoiți în lateral (așa cum se vede în imaginea de mai sus). În timp ce stați drept, legănați-vă și mișcați-vă posteriorul. Acest exercițiu îmbunătățește mișcarea bazinului și a șoldurilor, ceea ce vă va îmbunătăți coordonarea și rezistența, mai ales atunci când mergeți normal.

Rotațiile umerilor

Acesta este unul dintre cele mai simple exerciții. Puteți face acest lucru în timp ce stați în picioare sau așezat. Mișcați-vă umerii circular, începând cu rotirea lor înainte și apoi înapoi, pentru a ușura tensiunea care se acumulează în umeri și gât. Este exercițiul perfect pentru cei care lucrează ore întregi în fața computerului.

Mișcări ale spatelui

Acesta este un alt exercițiu recomandat pentru cei care petrec mult timp așezați la birou. Ideea este destul de simplă: mișcați-vă umerii pentru a face o cruce imaginară cu spatele. Va dura doar câteva secunde, dar vă poate relaxa tensiunea din spate.

Masajul feselor

Acest exercițiu durează aproximativ un minut și tot ce aveți nevoie este o minge de tenis sau o minge de golf. Întindeți-vă pe spate. Apoi puneți mingea sub una dintre fese și începeți să vă mișcați șoldurile timp de aproximativ 30 de secunde. Repetați, dar de data aceasta, cu cealaltă fesă. Astfel, veți îmbunătăți mobilitatea șoldurilor și veți eliberați orice tensiune musculară din bazin.

Întinderea gleznei

Puteți face acest exercițiu de pe scaunul de birou și va dura doar câteva secunde! Începeți prin a vă întinde picioarele în față. Apoi, mișcați picioarele înainte și înapoi. Acest exercițiu va slăbi tensiunea gleznelor și, cu timpul, vă va ajuta să mergeți cu mai multă eleganță.

Avantajele metodei Mizoguchi

Potrivit lui Mizoguchi, metoda are multiple beneficii pentru corpul nostru, deoarece se concentrează pe slăbirea articulațiilor din șolduri, pelvis, brațe și picioare, fără a fi nevoie de o pregătire fizică intensă. Ea susține, de asemenea, că dacă respectați metoda și efectuați cu adevărat toate exercițiile menționate mai sus, puteți obține următoarele rezultate:

  • Recuperați flexibilitatea corpului.
  • Reduceți tensiunea musculară.
  • Obțineți rezistență și rezistență la echilibru pe ambele părți ale corpului.
  • Obțineți un echilibru mai bun al sistemului nervos.
  • Obțineți un corp mai subțire.
    Eliminați problemele digestive (cum ar fi constipația).
  • Tonifiați mușchii.
  • Coordonează mai bine mișcările pentru a obține un mers mai elegant.
  • Pentru a profita la maximum de rutină, ar trebui să petreceți aproximativ 30 de secunde făcând fiecare exercițiu și să repetați întreaga rutină cel puțin o dată pe zi, în fiecare zi. O puteți face în timpul pauzelor de birou sau chiar în timp ce lucrați.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata